سخنگوی وزارت خارجه ایران، سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سخنگوی وزارت خارجه ایران، سفیر جدید ایران در باکو
سخنگوی وزارت خارجه ایران، سفیر جدید ایران در باکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به زودی به عنوان سفیر جدید این کشور در باکو مشغول به فعالیت خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران قرار است به عنوان سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان معرفی و عازم باکو شود.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران - اسپوتنیک ایران
موسوی: سفرای ایران سفیر اقتصادی شدند

موسوی در شرایطی به آذربایجان خواهد رفت که این کشور اخیرا شاهد تحولات مهمی را به ویژه در خصوص در قبال تحولات مربوط به قره باغ و ارمنستان بوده است.

جواد جهانگیرزاده سفیر فعلی جمهوری اسلامی ایران در باکو است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران هفته گذشته سفری 2 روز را به استان اردبیل داشت و در آنجا با تعدادی از مقامات این استان مرزی (در مجاورت با جمهوری آذربایجان) از جمله دیدار با استاندار و امام جمعه شهر اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

موسوی امروز پنجشنبه نیز با سفر به آذربایجان شرقی، در دیدار با مسئولان این استان نقش استان‌های مرزی در توسعه روابط با کشورهای همسایه را بسیار مهم و اساسی دانست و اظهار داشت: آذربایجان شرقی جایگاه خوبی در روابط ایران و آذربایجان دارد، اما باید تلاش کنیم تا این جایگاه ارتقا یابد و بتوانیم از ظرفیت‌های این استان برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با جمهوری آذربایجان استفاده کنیم.

سید عباس موسوی طی حکمی به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان منصوب شده و قرار است تا شهریور ماه در سمت سخنگوی وزارت خارجه ایران حضور داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала