قطع برق ادارات پرمصرف تهران توسط نیروهای عملیاتی

© Fotolia / Daniilantiq2010قطع برق
قطع برق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت نیرو: تمامی دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات عمومی، موظفند مصرف برق خود را در ساعات ۱۲ تا ۱۶ کاهش دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، وزارت نیرو اعلام کرد که با افزایش دمای هوا و رشد فزاینده مصرف برق، ضرورت مدیریت بار شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی و همزمان با آغاز ساعت اوج مصرف میان روز، برق تعدادی از ادارات و نهادهای عمومی پرمصرف شهر تهران توسط نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قطع شد.

سفر وزير نيرو ايران به مسكو براى دريافت وام  5 میلیارد دلارى - اسپوتنیک ایران
سفر وزير نيرو ايران به مسكو براى دريافت وام 5 میلیارد دلارى

تورج سروش، مجری طرح پایش مصارف سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی پایتخت در این خصوص گفت:«تمامی نهادها و دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات عمومی، موظفند با به‌کارگیری راهکارهای ممکن، مصرف برق خود را در ساعات ۱۲ تا ۱۶ کاهش دهند و این مسئله پیش از این بارها به دستگاه‌های مزبور اطلاع‌رسانی شده است.

به اداراتی که نسبت به تذکرات داده شده به ویژه در خصوص به‌کارگیری دیزل ژنراتورهای خودتامین و خروج سامانه‌های سرمایشی از مدار، بی‌توجه هستند، هشدار داده شد. طرح قطع برق سازمان‌های پرمصرف آغاز شد. با آغاز این طرح، بررسی منحنی بار مصرف به کمک کنتورهای هوشمند، اطمینان از عدم همکاری در مدیریت بار علیرغم اطلاع رسانی‌های انجام شده و تسلیم اخطار قطع برق در روز گذشته، برق تعدادی از ادارات تهران شامل نهادهای دولتی و غیردولتی، قطع شد و این روند در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала