برخوردهای قانونی برای صیانت از منافع عمومی

© Photo / IRNA تهران
 تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر کشور: اولویت در تعامل با تولیدکنندگان و صادرکنندگان با روش‌های اقناعی است .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، وزیر کشور ایران اعلام نمود که اولویت در تعامل با تولیدکنندگان و صادرکنندگان با روش‌های اقناعی است اما برخوردهای قانونی برای صیانت از منافع عمومی اجتناب ناپذیر است.

عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه گفت:«اطمینان داریم که هیچ مشکلی در تامین اقلام اصلی مورد نیاز مردم وجود ندارد.علاوه بر مدیریت هر یک از این عوامل اقتصادی و تلاش در جهت بهبود شرایط آن، بانک مرکزی باید با مسببین فضاسازی های تبلیغاتی که درصد تشدید و تحریک فضای روانی موثر بر بازار ارز است، به شدت مقابله کند.

روحانی: جاسک به زودی یک بندر مهم برای صادرات نفت ایران می‌شود + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
روحانی: جاسک به زودی یک بندر مهم برای صادرات نفت ایران می‌شود + ویدئو

برای جبران عقب‌ماندگی های موجود در بازگشت ارز حاصل از صادرات و تاکید بر اهمیت و ضرورت به نتیجه رسیدن این تلاش‌ها، اولویت در تعامل با تولیدکنندگان و صادرکنندگان با روش‌های اقناعی است اما برخوردهای قانونی برای صیانت از منافع عمومی اجتناب ناپذیر است.

باید با اتخاذ گفتمان واحد و ساماندهی گفتارهای رسانه‌های صاحبان تریبون‌های مختلف از بروز چندگانگی اظهارات مسئولان و در پی آن تشنج فکری در جامعه پیشگیری کنیم. باید به سهم و نقش عوامل اقتصادی و عوامل روانی ارتباطی در بروز احساس و ادراک عدم ساماندهی کشور با مرور برخی مصادیق واقع شده در چند هفته اخیر و به اهمیت دقیق شناخت اقدامات مخرب بیرونی در این عرصه و روشنگری موضوع برای مردم از سوی رسانه‌ها اشاره کرد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала