طغیان رودخانه‌ها و سیل در استان گلستان ایران + عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / طغیان رودخانه‌ها و سیل در استان گلستان ایران
طغیان رودخانه‌ها و سیل در استان گلستان ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بارش‌های رگباری که از دو سه روز گذشته در گلستان به ویژه در مناطق شرقی این استان آغاز شد همچنان ادامه دارد و صبح امروز طغیانی شدن رودخانه‌ها در برخی مناطق از جمله آزادشهر و جاری شدن سیلاب در بخش‌هایی از کلاله، خسارت‌هایی به بار آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری تسنیم  ، فعالیت سامانه بارشی که از سه روز قبل در استان گلستان آغاز شد، سبب بارش‌های رگباری، رعد و برق و وزش نسبتا شدید باد در بخش‌هایی از استان به ویژه در شرق این استان شد.

​روز گذشته بارش شدید باران سبب جاری شدن سیلاب در بخش‌هایی از شهرستان مراوه‌تپه شد که خسارت به منازل مسکونی، جاده، زمین‌های کشاورزی و غیره را در پی داشت.

همچنین بارش شدید باران دیروز در گرگان سبب بسته شدن جاده زیارت و توسکستان شده بود که با کمک عوامل راهداری این جاده‌ها بازگشایی شده است.

صبح امروز نیز در پی فعالیت این سامانه بارشی و وقوع بارش‌های رگباری رودخانه‌ها در شهرستان آزادشهر طغیان کرد و سبب جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شد.

در شهرستان کلاله نیز بارش‌های نقطه‌ای سبب جاری شدن سیلاب، آبگرفتگی معابر و خسارت به منازل مسکونی و اراضی کشاورزی شده است.

مدیریت بحران استان گفته دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی در حال کمک‌رسانی به این مناطق هستند و برآورد خسارت‌ها نیز به زودی انجام می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала