هشتگ کاربران ایرانی ترند روز توئیتر شد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر هشتگ کاربران ایرانی ترند روز توئیتر شد
هشتگ کاربران ایرانی ترند روز توئیتر شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از انتشار امکان اعدام سه جوان در ایران به جرم اغتشاشات در ابان 98، کاربران ایرانی هشتگی در خصوص این خبر را به ترند روز توئیتر تبدیل کردند.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته، توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره تأیید حکم اعدام ۳ متهم اغتشاشات آبان ۹۸ حاکی از این بود که این افراد پرونده های دیگری داشتند.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌ قضائیه ایران - اسپوتنیک ایران
حکم اعدام سه نفر در ارتباط با حوادث آبان ۹۸

کاربران ایرانی نسبت به این حکم واکنش نشان داده و با نوشتن هشتگ اختصاصی، ترند امروز توئیتر را به نام خود ثبت کرده و در حدود 2 میلیون توئیت در این خصوص منتشر نمودند.
پیش از این در خبرگزاری های رسمی ایران آمده بود که سخنگوی قوه قضاییه اسماعیلی در این خصوص گفت: اینها افراد اصلی اغتشاشات بودند اما در صحنه اغتشاشات دستگیر نشدند و پرونده‌های دیگری داشتند. دو نفر از این مجرمان هنگامی که مسلح به سلاح سرد بودند، اقدام به سرقت مسلحانه کرده بودند که دستگیر شدند.
سخنگوی قوه قضاییه در این خصوص اظهار کرد: مشخص شد که در گوشی افراد صحنه‌هایی که بانک و اماکن عمومی را آتش می‌زنند و اتوبوس‌های مربوط به شهرداری را آتش می‌زنند و با جسارت از اعمال مجرمانه خود فیلمبرداری کردند بود و برای برخی خبرگزاری‌های خارج از کشور ارسال کردند و در حافظه موبایل آنها بود و اینگونه مشخص شد که از اراذل و اوباشی بودند که در اغتشاشات دست به جنایت زدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала