یکی از نمایندگان مجلس ایران برای بار سوم مادر شد+عکس

© Photo / IRNAیکی از نمایندگان مجلس ایران برای بار سوم مادر شد+عکس
یکی از نمایندگان مجلس ایران برای بار سوم مادر شد+عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانم زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ایران برای سومین بار صاحب فرزند شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  افکارنیوز، خانم زهرا شیخی نما ضمن اعلام این رویداد خجسته در صفحه شخصی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: خداوند را شاکرم که در اوج مسئولیت و توفیق خدمت مضاعف به مردم سرزمینم، برای سومین بار لذت مادری را به من چشاند. با تولد این مولود مبارک با انگیزه ای بیش از پیش در مجلس شورای اسلامی، به حمایت از بانوان محروم از نعمت مادری و کمک به تمامی مادران پردغدغه ی سرزمینم، تلاش خواهم نمود.

​همچنین سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایران  با تبریک به دنیا آمدن سومین فرزند زهرا شیخی نماینده اصفهان در صفحه شخصی خود در توئیتر اظهار داشت: همکار عزیز و ولایت مدارم صمیمانه تبریک عرض می کنم؛ این اتفاق مثبت را اول خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار کشورم و هموطنان عزیز و شریف و ولایتمدار اصفهان. با شناختی که از شما دارم مطمئنم مقتدرانه و مادرانه پای مردم عزیز و شریف اصفهان ایستاده و خواهید ایستاد.

همچنین عاطفه خادمی فعال حوزه زنان هم در صفحه توئیتر خود در این باره خاطرنشان کرد: خانم دکتر شیخی عزیز تولد فرزند دلبندتان را تبریک عرض می‌کنم. جمع بین مادری و نقش‌آفرینی اجتماعی، عین هنرمندی بانوی مسلمان ایرانی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала