واکنش شورای نگهبان به خبر رایزنی احمدی‌نژاد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش شورای نگهبان ایران به خبر رایزنی احمدی‌نژاد
واکنش شورای نگهبان ایران به خبر رایزنی احمدی‌نژاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی شورای نگهبان ایران در خصوص انتشار اخبار مربوط به رایزنی احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ایران درباره صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: نسبت به صلاحیت افراد همانطور که در مجلس برای هر دوره اظهارنظر می‌کنیم برای انتخابات ریاست جمهوری هم در زمان خودش اظهار نظر می‌کنیم.

محمود احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران
احمدی‌نژاد در حال رایزنی با شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات

تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد این روزها اوج گرفته است. برخی زمزمه های خبری نیز حکایت از رایزنی های او با شورای نگهبان و حتی تعهد دادنش داشت. موضوعی که امروز به جلسه خبری سخنگوی شورای نگهبان نیز کشیده شد و محور یکی از سوالات از کدخدایی بود.

کدخدایی درخصوص رایزنی احمدی‌نژاد با شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: هیچ‌گونه رایزنی با شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری به عمل نیامده است و این اخبار تکذیب می شود.

وی تاکید کرد: نسبت به صلاحیت افراد همانطور که در مجلس برای هر دوره اظهارنظر می‌کنیم برای انتخابات ریاست جمهوری هم در زمان خودش اظهار نظر می‌کنیم و باید موضوع بررسی شود و امکان بررسی هم وجود دارد و نظر شورا در زمان خودش اعلام می شود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پیشاپیش درباره کاندیداتوری افراد اعلام نظر نمی‌کنیم و باید پرونده هر فرد در زمان بررسی صلاحیت همان انتخابات بررسی شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала