نوبخت: کارانه پرستاران واریز می شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نوبخت: کارانه پرستاران واریز می شود
نوبخت: کارانه پرستاران واریز می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس سازمان برنامه و بودجه ایران: مقرر شد که حدود هزار میلیارد تومان از مطالبات پرستاران بابت کارانه ها پرداخت شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ایران، محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور ایران و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در مجموع یک هزار میلیارد تومان صرفا برای پرداخت کارانه پرستاران ابلاغ شد، تا سریعا واریز شود.

نوبخت افزود: برای قدردانی از زحمات فداکارانه پرستاران عزیز در مقابله با  کرونا رئیس جمهور دستور داد 600 میلیارد تومان برای کارانه پرستاران تخصیص یابد که با تجهیز سایر منابع و افزایش 400 میلیارد دیگر، دستور تخصیص مجموعا هزار میلیارد تومان برای پرداخت کارانه پرستاران ابلاغ شد. همچنین مجوز جذب و بکارگیری 3 هزار نفر نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی (با اولویت پرستار) و با اولویت نیروهای قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صادرشد.

شایان ذکر است که با دستور روحانی به رئیس سازمان برنامه و بودجه، مبلغ 600 میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پرستاران پرتلاش و فداکار کشور اختصاص یافت.

رئیس جمهور ایران در پاسخ نامه درخواست رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پی نوشت کرد که "موافقت می شود مبلغ ششصد میلیارد تومان جهت مطالبات پرستاران پرتلاش و فداکار پرداخت شود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала