نماینده مجلس ایران، دلار 20 هزار تومانی را به گلابی تشبیه کرد

© Depositphotos.com / BestPhotoStudioنماینده مجلس ایران، دلار 20 هزار تومانی را به گلابی تشبیه کرد
نماینده مجلس ایران، دلار 20 هزار تومانی را به گلابی تشبیه کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
احمد راستینه، دلار 20 هزار تومانی را همان گلابی‌ هایی دانست که به مردم وعده داده شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد در مجلس ایران با اشاره به اینکه برجام با هدف از کار انداختن چرخ‌های سانتریفیوژها سبب از کار انداختن چرخ های اقتصادی شد، گفت: دلار 20 هزار تومانی را باید دلار برجامی نامید و این همان گلابی‌ای است که به مردم وعده دادید.

ثروت میلیاردهای آمریکایی در زمان کرونا 434 میلیارد دلار افزایش یافت  - اسپوتنیک ایران
ثروت میلیاردرهای آمریکایی در زمان کرونا 434 میلیارد دلار افزایش یافت

راستینه افزود: فعالیت های اقتصادی کشور با برجام شرطی شده است، گفت: هفدهمین اقتصاد بزرگ دنیا با شروط برجامی محدود شده است، به طوری که وقتی شورای حکام قطعنامه ای صادر می کند، شاهد افزایش بی رویه نرخ ارز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید پیام اقتدار ملت ایران را با پایان دادن به سیاست های برجامی و تقویت روابط بین المللی مبتنی بر دیپلماسی بخش خصوصی به دنیا اعلام کنید، خاطرنشان کرد: باید با خروج از برجام پیام اقتدار کشورمان را به دنیا اعلام کنیم.

راستینه گفت: شما از کاهش فشار بر مردم سخن می گویید اما شرط های برجامی، سقوط آزاد ارز و مشکلات اقتصادی را برای مردم رقم زده است؛ به عبارتی اقتصاد دُلار محور حرکت ذلیلانه وزارت خارجه را رقم زده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر از شهید حاج قاسم سلیمانی سخن می گویید باید یادآور شد که دیپلماسی ایشان با مقاومت نتیجه داد که این رویه در وزارت خارجه متفاوت است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала