طرح های صنایع دفاعی ایران برای تولید تجهیزات پیشرفته تر هوایی

© Photo / IRNAامیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع ایران
امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع ایران از تولید تجهیزات پیشرفته تر هوایی در این کشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، امیرحاتمی گفت: ما در سکویی ایستاده ایم که تجهیزات پیشرفته تر هوایی را به زودی به عرصه تولید برسانیم.

 مراسم تحویل 3 فروند جت جنگنده کوثر به نیروهی هوایی ارتش ایران صبح امروز با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه  برگزار شد. 

پرواز جنگنده کوثر در مراسم روز ارتش ایران - اسپوتنیک ایران
پرواز جنگنده "کوثر" در مراسم روز ارتش ایران

امیر حاتمی پس از تحویل رسمی این 3 جنگنده به ارتش طی سخنانی اظهار داشت: بعد از اینکه در 31 مرداد 97 اولین فروند جت پیشرفته ایرانی کوثر رونمایی و تحویل نیروی هوایی شد و در آبان همان سال خط تولید این جت رونمایی شد، امروز شاهد رونمایی از 3 فروند هوای تولید شده از این مدل هستیم که نشان دهنده تلاش متخصصان عزیز ما در شرایط کرونایی است.

وی افزود: ما در کنار ساخت این هواپیما به دستاوردهای بزرگی رسیدیم که برای کشور بسیاری ارزشمند است. امروز امکان ساخت همه زیرسامانه های کشور در حالی فراهم شده شرکت های مختلف دانش بنیان و دانشگاه های کشور در حال همکاری با ما هستند و این نوید را به ما می دهند که ما در سکویی ایستاده ایم که تجهیزات پیشرفته تر هوایی را به زودی به عرصه تولید برسانیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала