نامه نمایندگان مجلس ایران به آیت الله خامنه ای درباره نفوذ

© Photo / IRNAنامه نمایندگان مجلس ایران به آیت الله خامنه ای درباره نفوذ
نامه نمایندگان مجلس ایران به آیت الله خامنه ای درباره نفوذ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند: بسیاری از اهداف جریان نفوذ نه از طریق جاسوسی‌های متعدد، بلکه با قالب کردن الگوهای توسعه‌ وارداتی و لیبرال سرمایه‌داری محقق می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، روح‌ الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران در جلسه علنی امروز سه‌ شنبه، سوم تیر مجلس، نامه 230 نفر از نمایندگان مجلس را به رهبر ایران قرائت کرد.

بیانیه وزارت خارجه کانادا در مورد گفتگو با ظریف - اسپوتنیک ایران
بیانیه وزارت خارجه کانادا در مورد گفتگو با ظریف

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

سلام علیکم؛

اهتمام و حساسیت حضرتعالی در زمینه الگوهای توسعه و پیشرفت بر کسی پوشیده نیست و همواره بر هویت اسلامی و ایرانی و عدالت انقلابی به عنوان ویژگی‌های لاینفک پیشرفت مطلوب تأکید کرده‌اید؛ در طرف مقابل، بسیاری از اهداف جریان نفوذ نه از طریق جاسوسی‌های متعدد، بلکه با قالب کردن الگوهای توسعه‌ وارداتی و لیبرال سرمایه‌داری محقق می‌شود. 

مشهدالرضا به عنوان قطب فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران اسلامی یکی از کانون‌های چالش بین الگوی پیشرفته ایرانی اسلامی و الگوهای توسعه منهای هویت و عدالت بوده است. 

اجرای دقیق و کامل دستورات صریح و مکتوب فروردین 1386 حضرتعالی خطاب به استاندار وقت می‌توانست در طول سیزده سال گذشته از تضییع گسترده حقوق شرعی و قانونی جمعیت بزرگی از مجاوران حرم مطهر رضوی جلوگیری نموده و مانع تاراج هویت معنوی پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) و لطمه به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام شود. شایان ذکر است همین جریان خسارت‌ساز مسائل زیست‌محیطی پایتخت معنوی کشور را نیز علی‌رغم هشدارها  نهی صریح حضرتعالی مورد تهدید قرار داده است.

متاسفانه در ماه های اخیر هم افزایی غافلانه یا متعمدانه برخی عناصر، مراکز و ایستادگی در برابر مصوبه قانونی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور نور امیدی را که برای اصلاح برخی کج رفتاری های دو دهه گذشته روشن شده است، تهدید می کند.

ایستادگی در برابر قانون دانان قانون شکن که به دنبال خم کردن قانون و افزایش اختیارات غیرقانونی خود و تداوم انفاذ الگوهای بی هویت توسعه و صیانت از منافع عده ای قلیل به ضرر عامه مردم و نفی هویت تمدنی مشهد الرضا هستند با تصریح مجدد منویات نورانی حضرتعالی تحکیم خواهد شد.

ما نمایندگان مجلس یازدهم که اصلاح روندهای غلط و تقویت مبانی گفتمانی انقلاب اسلامی در سیاست گذاری و نظارت بر امور کشور را فلسفه وجودی این مجلس می دانیم، از حضرتعالی می خواهیم فرزندان خود را در پیگیری منویات و دغدغه هایتان در این امر و بازنگری در طرح بافت پیرامون حرم رضوی به منظور تقویت هویت اسلامی ایرانی پایتخت معنوی کشور و احقاق حقوق مجاوران و زائران ثامن الحجج و پیگیری تخلفات و جرم انگاری قانون گریزی های صورت گرفته راهنمایی و حمایت بفرمایید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала