فرمانده کل سپاه: دشمنان دیگر هوس راه انداختن جنگ با ما را نمی‌کنند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده کل سپاه: دشمنان دیگر هوس راه انداختن جنگ با ما را نمی‌کنند
فرمانده کل سپاه: دشمنان دیگر هوس راه انداختن جنگ با ما را نمی‌کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت که انقلاب اسلامی ایران در حال بزرگ شدن است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حال بزرگ شدن است و این انقلاب الهام‌بخش به تدریج هم در قلمرو جغرافیای عمق و وسعت می‌یابد و هم مبانی و مفاهیم آن عمیق‌تر بر جان انسان‌ها می‌نشیند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: برخی از کشور‌های همسایه در ورود قاچاق به ایران دخالت دارند - اسپوتنیک ایران
فرمانده نیروی دریایی سپاه: برخی از کشور‌های همسایه در ورود قاچاق به ایران دخالت دارند

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: دشمنان ما نیز به همان اندازه که انقلاب اسلامی رشد یافته و به کمال رسیده است؛ پیچیده‌تر شده، احساس خطر می‌کنند و در تلاش هستند تا تمامی شئون زندگی ملت ایران و سایر جوامعی که از انقلاب اسلامی الهام می‌گیرند را به میدان جنگ تبدیل کنند.

سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان دیگر هوس راه انداختن جنگ نظامی با ما را نمی‌کنند، بیان داشت: دلیل این مهم توسعه روز به روز این بعد از قدرت متناسب با رشد تهدیدات است و تجربه، تاریخ، قدرت و قضاوت‌های جهان از اعتبار این قدرت، دشمنان را از انتخاب این راهبرد بازداشته است؛ هرچند این اتفاق دلیل غفلت ما نخواهد شد. دلیل اینکه امروز جنگ نظامی نسخه دشمن برای به دست آوردن موقعیت سیاسی نیست؛ آمادگی‌ها، رشد قدرت دفاعی و اعتبار این قدرت می‌باشد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز امنیت ملی تنها امنیت سرزمینی را شامل نمی‌شود، بلکه امنیت خاطر انسان‌ها و تاثیرگذاری بر آرامش درونی آنها است و دشمنان با در نظر گرفتن این مهم، معیشت و اقتصاد را رکن مسلم راهبرد خصمانه خود علیه ملت ایران قرار داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала