واکنش وزارت خارجه ایران به مرگ قاضی منصوری

© Sputnik / Shiva Abshenasواکنش وزارت خارجه ایران به مرگ قاضی منصوری
واکنش وزارت خارجه ایران به مرگ قاضی منصوری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران خبر مرگ یک قاضی ایرانی در رومانی را تأیید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران خبر مرگ قاضی غلامرضا منصوری در رومانی را تأیید کرد.

موسوی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام نمایند.

ماجرای واردات دو و نیم تُن طلا در پرونده اکبر طبری - اسپوتنیک ایران
ماجرای واردات دو و نیم تُن طلا در پرونده اکبر طبری

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اظهار داشت: ایشان مدتی قبل به سفارت ایران مراجعه و درباره نحوه بازگشت خود به ایران رایزنی کرده بود و از آنجا که تحت تعقیب قوه قضاییه ایران از طریق پلیس بین الملل بود، توسط پلیس اینترپل رومانی دستگیر شد. بر این اساس ما از مقامات و پلیس رومانی می خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کرده و در خصوص نحوه و علت دقیق این حادثه گزارش رسمی ارائه نمایند.

پیش از این برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که جسد غلامرضا منصوری، قاضی ایرانی که قرار بود به‌منظور پاسخگویی به اتهامات خود به ایران بازگردد، در رومانی پیدا شده و هویت جسد نیز به تأیید رسمی رسیده است.

غلامرضا منصوری به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه متهم است و پس از تشکیل دادگاه اکبر طبری، معاون اجرایی صادق لاریجانی، رئیس پیشین قوه قضائیه، نام وی بر سر زبان‌ها افتاد و مشخص شد که در خارج از ایران به سر می‌برد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала