مجازات در انتظار کارمندان پنهان کننده ابتلا به کرونا

© AP Photo / Anmar Khalilمجازات در انتظار کارمندان پنهان کننده ابتلا به کرونا
مجازات در انتظار کارمندان پنهان کننده ابتلا به کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استاندار بوشهر از مجازات شدید اداری برای کارمندانی که ابتلای خود به بیماری کرونا را مخفی کرده باشند، خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در این شهر گفت: هم‌اکنون وضعیت آمار موارد مثبت کرونا در این استان نگران کننده ‌است و براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، از ورود کارمندان و مراجعانی که ماسک نزده باشند به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی جلوگیری به عمل آمده و هیچ خدمتی به آنان ارائه نخواهد شد.

محققان ایرانی موفق به ساخت کیت تشخیص سریع کرونا شدند - اسپوتنیک ایران
محققان ایرانی موفق به ساخت کیت تشخیص سریع کرونا شدند

وی ادامه داد: از فردا در استان مراجعه به بانک‌ها و اداره‌ها بدون ماسک ممنوع است و کارمندان هم باید با ماسک در محل کار خود حضور یابند و مدیران بانکی و اجرایی با کسانی که این مصوبه را رعایت نکنند برخورد داشته باشند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه سیستم بانکی بعد از کادر درمان بیشترین درگیری با بیماری کرونا را دارد، همکاری بانک‌ها و مردم با هم به روند مقابله با این بیماری کمک می‌کند.

وی با تاکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ها توسط مردم افزود: اکیپ‌های بازرسی از ادارات و بانک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران تشکیل شده و حوزه اداری، بانکی و بازار را به صورت سختگیرانه نظارت کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: بانک‌های استان بوشهر از دریافت قسط‌ها به صورت حضوری خودداری کرده و همه قسط‌ها به صورت غیر حضوری پرداخت شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала