پلیس با گران ‌فروشان برخورد می کند

© Flickr / Rafael Roblesپلیس با گران ‌فروشان برخورد می کند
پلیس با گران ‌فروشان برخورد می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرهنگ نادر مرادی اعلام داشت: با متصدیان واحدهای صنفی لوازم خانگی که اجناس و کالاها را گران‌ تر از قیمت مصوب اتحادیه عرضه کنند برخورد قانونی می گردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی شهر تهران اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی نظارت بر قیمت کالاهای لوازم خانگی با همکاری اتحادیه مربوط و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

موسوی: رژیم آمریکا به نقض هنجارهای بین المللی معتاد است - اسپوتنیک ایران
موسوی: رژیم آمریکا به نقض هنجارهای بین المللی معتاد است

وی با اشاره به اینکه این معاونت در نظر دارد با همکاری سازمان و اتحادیه های مربوط بر قیمت اجناس و لوازم خانگی با توجه به وضعیت تولید لوازم خانگی، واردات و نوسانات نرخ مواد اولیه نظارت کند، گفت: متصدیان واحدهای صنفی ملزم هستند مطابق با نرخ مصوب اتحادیه نسبت به افزایش قیمت اجناس اقدام کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در صورتی که متصدیان واحد های صنفی لوازم خانگی بخواهند خارج از عرف و نرخ اعلامی کالایی را گران تر از قیمت واقعی بفروشند یا احتکار کنند برابر قانون برخورد خواهند شد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تصریح کرد: در حال حاضر سقف افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده برای تلویزیون 20 درصد و سایر لوازم خانگی 25درصد اعلام شده است.

سرهنگ مرادی گفت: با نظارت بر قیمت کالاها و جلوگیری از احتکار اجناس، پیش بینی می شود در زمینه تأمین کالا در بازار کمبودی نداشته باشیم و کالاها و لوازم خانگی مورد نیاز با قیمت های مناسب در بازار عرضه و نیازمندی مصرف کنندگان تأمین شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала