واکنش‌ها به برگزاری دادگاه صادرکننده حکم فیلتر تلگرام در ایران

© Fotolia / Andrey Burmakinواکنش‌ها به برگزاری دادگاه صادرکننده حکم فیلتر تلگرام در ایران
واکنش‌ها به برگزاری دادگاه صادرکننده حکم فیلتر تلگرام در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار تصاویری از دادگاه بیژن قاسم زاده با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران همراه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه، بیژن قاسم زاده، بازپرس صادرکننده حکم فیلتر تلگرام در ایران و سایر متهمان این پرونده، صبح امروز به ‌ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.

اما انتشار تصاویری از بیژن قاسم زاده در دادگاه با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران و حتی کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران همراه بوده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران با انتشار عکسی از ماسک بیژن قاسم زاده در دادگاه امروز نوشت: این عکس امروز در رسانه ها منتشر شد، این چه جور ماسک و ماسک زدن هست؟؟ ماسک سوپاپ دار در جمعیت عادی مشکل داره، ولی ماسک سوپاپ دار بدون سوپاپ؟؟؟!!!!!

​کاربری در این خصوص می‌نویسد: بیژن قاسم زاده در دادگاه در شرایطی که فیلتر ماسک را برداشته ولی به دستورش تلگرام فیلتر شد!

​کاربر دیگری نوشت: وقتی تلگرامو فیلتر میکنی اما ماسکت فیلتر نداره.

​کاربر دیگری نیز به طنز نوشت: فیلترش کو؟ بستم رو تلگرام.

​گفتنی است؛ شهریورماه سال ۱۳۹۵ امیر تتلو به اتهام توهین به قاضی بیژن قاسم زاده، بازپرس پرونده‌اش بازداشت شده بود. بیژن قاسم‌زاده همچنین در تابستان سال ۱۳۹۶ به عنوان بازپرس شعبه ویژه ورزش دادسرای کارکنان دولت حکم به بازداشت حمید بقایی، معاون اجرایی دولت محمود احمدی‌نژاد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала