آخرین وضعیت کشتی غرق شده ایرانی در آبهای عراق

© REUTERS / Miraflores Palaceآخرین وضعیت کشتی غرق شده ایرانی در عراق
آخرین وضعیت کشتی غرق شده ایرانی در عراق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون دریایی سازمان و دریانوردی ایران خبر از تلاش برای یافتن دو خدمه مفقود شده کشتی ایرانی که در آبهای عراق غرق شده داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، جلیل اسلامی، معاون دریایی سازمان و دریانوردی ایران گفت: کشتی بهبهان حامل مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام‌القصر بوده که پنجشنبه شب در کانال آبی خور عبدالله غرق شد.‌ در این حادثه 2 نفر از خدمه مفقود شده و 4 نفر از آنها نجات پیدا کردند،‌ ضمن این‌که یکی از خدمه نیز فوت کرده است.

غرق یک کشتی ایرانی در آبهای ساحلی عراق - اسپوتنیک ایران
غرق یک کشتی ایرانی در آبهای ساحلی عراق + ویدئو

در همین رابطه نیز مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفته است: کشتی بهبان 7 خدمه داشته که 2 نفر از آنها (یک ایرانی و یک هندی) مفقود شده‌‌اند. نادر پسنده افزود:‌ هماهنگی‌های لازم برای اعزام تیم های امداد و‌نجات از سوی ایران انجام شده و در حال اعزام برای همکاری و مشارکت با تیم های امداد و نجات عراقی جهت جستجوی 2 نفر دیگر هستیم.

کاظم فنجان الحمامی، نماینده استان بصره در پارلمان عراق نیز در رابطه با این حادثه گفته بود: یک کشتی تجاری ایران پنجشنبه شب در آب‎های سرزمینی عراق غرق شده است. نام این کشتی ایرانی "بهبهان" نام دارد و کشتی‌های عراقی فورا برای نجات سرنشینان آن وارد عمل شدند. چهار خدمه کشتی نجات پیدا کردند، اما عملیات برای کشف پنج مفقودی در جریان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала