اقدام عجیب احمدی نژاد در محله نارمک تهران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اقدام عجیب احمدی نژاد در محله نارمک تهران
اقدام عجیب احمدی نژاد در محله نارمک تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هفت سال بعد از پایان ریاست‌جمهوری‌ احمدي نژاد، وي در اتومبیلی جلوی منزل در محله نارمک همچنان در حال پاراف‌کردن نامه‌های مردم است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نامه نيوز، چندی پیش یکی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به احمدی‌نژاد در خبری نوشته بود که کتاب «ناگفته‌های احمدی‌نژاد» چاپ شده است که شامل مصاحبه بی‌پرده و مفصل محمدرضا تقوی‌فرد با محمود احمدی‌نژاد و بخشی از ناگفته‌های دوران هشت سال ریاست‌جمهوری وی منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌شود احمدی‌نژادی‌ها این کتاب را در سال جاری و پیش از انتخابات منتشر کنند.

 رقابت ۲ احمدی‌نژادی بر سر یک کرسی مهم مجلس یازدهم  - اسپوتنیک ایران
رقابت ۲ احمدی‌نژادی بر سر یک کرسی مهم مجلس یازدهم

فیلمی از محمود احمدی‌نژاد در شبکه‌های مجازی منتشر شده که هفت سال بعد از پایان ریاست‌جمهوری‌اش در اتومبیلی جلوی منزل در محله نارمک همچنان در حال پاراف‌کردن نامه‌های مردم است؛ نامه‌هایی که معلوم نیست به چه مقصدی فرستاده خواهند شد.

به نقل از اين خبرگزاري ، ماجرای نامه‌نگاری با احمدی‌نژاد برای حل مشکل یا درخواست شغل، وام و... بازگشت به عرصه قدرت با انتخابات ۱۴۰۰. نزدیکانش هم تحرکات انتخاباتی‌شان را شروع کرده‌اند.

چندی پیش یکی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به احمدی‌نژاد در خبری نوشته بود که کتاب «ناگفته‌های احمدی‌نژاد» برای نخستین‌بار منتشر می‌شود و احمدی‌نژادی‌ها این کتاب را در سال جاری و پیش از انتخابات منتشر کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала