روحانی: می توانیم در جهش تولید موفق شویم

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyروحانی: می توانیم در جهش تولید موفق شویم
روحانی: می توانیم در جهش تولید موفق شویم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران: دولت توانسته است در سخت‌ترین شرایط چرخ اقتصاد کشور را بگرداند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران گفت با تأکید بر عزم دولت برای تحقق شعار سال گفت: لازم است تا همه ارکان حاکمیتی تحت یک حاکمیت واحد عمل کنند تا همانگونه که در مقابله با کرونا موفق شدیم، با عملی‌سازی جهش تولید خود را برای ورود به ایران 1400 آماده نماییم. اینکه رهبر ایران امسال را سال جهش تولید نامیدند نشان از این دارد که به توان دولت و ملت برای تحقق این شعار اعتماد داشته‌اند.

وی افزود: تعیین شعار جهش تولید در سال جاری نشانه‌ای از توان ملت و دولت در تحقق شعار رونق تولید است. سکوت و بازگو نکردن اقدامات دولت جفا به کل نظام و ملت است. این شایسته نظام اسلامی نیست که دستاوردها و اقدامات مثبت دولت برای مردم بازگو نشود.

پیام ظریف خطاب به دولتمردان آمریکایی - اسپوتنیک ایران
پیام ظریف خطاب به دولتمردان آمریکایی

روحانی با اشاره به موفقیت‌های کشور در مدیریت و مقابله با کرونا گفت: بر اساس مستندات عینی که سازمان بهداشت جهانی هم آنها را تایید کرده است، ایران از جمله بهترین کشورها در مدیریت و مقابله با این بیماری بوده است و این موضوع برای مردم ما ملموس و محرز است و می‌توان به خوبی عملکرد مجموعه دستگاه‌ها را با سایر کشورها مقایسه کرد. عزم و اراده دولت برای تحقق شعار جهش تولید جدی است زیرا معتقدیم که موفقیت دولت، با همراهی ملت در این مسیر گامی بلند در موفقیت کل نظام است. لذا لازم است تا همه ارکان حاکمیتی تحت یک حاکمیت واحد عمل کنند تا همانگونه که در مقابله با کرونا موفق شدیم، با عملی‌سازی جهش تولید خود را برای ورود به ایران 1400 آماده نماییم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала