آغاز رسمی بازی های لیگ فوتبال ایران از اواخر خرداد

© Depositphotos.com / PhanuwatNandeeتوپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فدراسیون فوتبال ایران نامه ای به باشگاه ها نوشت و اعلام کرد که از روز شنبه می توانند تمرینات خود را شروع کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ در نامه ای که به مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران، ریاست هیئت فوتبال تهران و مدیران عامل باشگاه ها ارسال کرده، زمان آغاز تمرینات و مسابقات را مشخص نموده و همچنین الزاماتی برای تمرین و بازی در نظر گرفته است.

در این نامه ذکر شده است که زمین های تمرین باید به صورت کامل ضدعفونی شوند و همچنین باشگاه ها از بازیکنان خود تست استاندارد کرونا را بگیرند و نتایج این تست را به ستاد کرونا یا ایفمارک تحویل دهند تا برایشان مجوز صادر گردد. در بند دیگری آمده است که فراخوان برای حضور بازیکنان و کادرفنی، برعهده خود باشگاه خواهد بود.

بدین ترتیب زمان شروع تمرینات برای تیم های لیگ برتری از روز سوم خرداد (شنبه آینده) اعلام شده و اولین بازی نیز روز ۲۹ خرداد خواهد بود. اما هفته بیست و دوم از روز ۲ تیر ماه شروع می شود و ۱۶ تیم لیگ برتری به رقابت می پردازند. در واقع ۳۰ روز فرصت برای انجام تمرینات در اختیار باشگاه ها قرار داده شده است.

اما مسابقات لیگ دسته اول، دسته دوم و دسته سوم با تاخیری بین دو تا ۱۲ روز آغاز می‌شود. در پایین این جدول زمان بندی آورده شده که پروتکل های بهداشتی به زودی در اختیار باشگاه ها قرار خواهند گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала