اولتیماتوم ۲۴ ساعته وزیر صنعت ایران برای ساماندهی بازار خودرو

© Photo / IRNAاولتیماتوم ۲۴ ساعته وزیر صنعت ایران برای ساماندهی بازار خودرو
اولتیماتوم ۲۴ ساعته وزیر صنعت ایران برای ساماندهی بازار خودرو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران ۲۴ ساعت برای ساماندهی بازار خودرو به سازمان‌ حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار زمان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار داشت: به سازمان‌ حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار تکلیف شده ظرف ۲۴ ساعت آینده در اقدامی مشترک بازار خودرو را ساماندهی کنند و جلوی آشفتگی های موجود گرفته شود.

نماینده ایران از عملکرد مجلس در ارتباط با خودرو انتقاد کرد - اسپوتنیک ایران
نماینده ایران از عملکرد مجلس در ارتباط با خودرو انتقاد کرد

وزیر صمت تصریح کرد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مکلف است در روش های کنترل و نظارت خود بر بازار خودرو تجدیدنظر کند و در سریع‌ترین زمان ممکن و برای فروکش کردن تلاطم به وجود آمده در این بازار، اقدامات مقتضی را انجام و نتایج را به مردم گزارش کند.

رحمانی افزود: شورای رقابت نیز باید تا فردا، طبق دستورالعمل های خود نسبت به تعیین قیمت خودرو اقدام و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار کشور جهت تصویب نهایی ارائه کند. در همین راستا ستاد تنظیم بازار نیز ضرورت دارد در اسرع وقت نسبت به تصویب نهایی تصمیمات اعلامی شورای رقابت با اولویت تامین حداکثری حقوق مردم اقدام و اطلاع رسانی کند.

وی تاکید کرد: خودروسازان تکلیف دارند در نحوه ثبت نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال کنند و در این خصوص شفاف‌سازی کنند. هر یک از این اقدامات باید تا ۲۴ ساعت آینده به گونه‌ای برنامه ریزی و عملیاتی شوند تا بازار به نحو مطلوبی مدیریت شود و مصرف کنندگان واقعی خودرو بتوانند به سهولت دسترسی به خودرو داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала