جهانپور: شمار مبتلایان به کرونا در ایران به 107603 نفر رسید

© Photo / IRNAجهانپور: شمار مبتلایان به کرونا در ایران به 107603 نفر رسید
جهانپور: شمار مبتلایان به کرونا در ایران به 107603 نفر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی 1383 مورد جدید طی شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایمنا، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران در خصوص آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت منتهی به ظهر امروز اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور 1383 نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به 107603 نفر رسیده است.

کاخ سفید در تیررس ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
کاخ سفید در تیررس ویروس کرونا

وی با بیان اینکه از بین افراد مبتلا به کووید 19، دو هزار و 675 نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستانی بستری و در وضعیت بحرانی هستند، افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون 86 هزار و 143 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی 24 ساعت اخیر در کشور را 51 نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا شش هزار و 640 نفر جان باخته‌اند.

وی ادامه داد: تعداد افرادی که تست کرونا ویروس آن‌ها تاکنون مثبت اعلام شده، از میان 586 هزار و 699 تست انجام شده در 130 آزمایشگاه مورد تأیید وزارت بهداشت تشخیص داده شده‌اند.

جهانپور افزود: همچنان در خوزستان و تهران دارای شرایط بغرنجی هستیم و باید در حوزه مهار و کنترل بیماری مردم همکاری بیشتری داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала