ماه آینده مجلس جدید تشکیل می‌شود

© Sputnik / SHAماه آینده مجلس جدید تشکیل می‌شود
ماه آینده مجلس جدید تشکیل می‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جمال عرف: نحوه تعامل با مجلس بر اساس اصل تفکیک قوا و تعامل سازنده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری «مهر»، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور ایران اظهار داشت که در جلسه امروز موضوعات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با محوریت جهش تولید و راهکارهای تحقق آن ارائه و تصمیم بر آن شد تا این راهکارها و پیشنهادها به دولت ارسال شود.

وی در ادامه گفت:«در شهریور انتخابات دور دوم مجلس برگزار می‌شود. ماه آینده هم مجلس یازدهم تشکیل خواهد شد و نحوه تعامل با مجلس بر اساس اصل تفکیک قوا و تعامل سازنده است.

آخرین آمار کرونا در ایران؛ ۱۴۸۵ مبتلا و ۶۸ فوتی - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار کرونا در ایران؛ ۱۴۸۵ مبتلا و ۶۸ فوتی

ما برای ارزیابی آخرین وضعیت کشور و تصمیم گیری مسائل مهم، دو جلسه را به صورت کمیسیونی با استانداران برگزار کردیم. در هر کمیسیون تعدادی از استانداران حضور داشتند و مهم‌ترین مباحث مورد بحث قرار گرفت.

در کمیسیون امنیتی، موضوعات مربوط به ناامنی‌ها و پیش بینی‌ها مطرح و تصمیمات جدید برای مقابله با ناامنی‌های احتمالی اتخاذ شد. در کمیسیون اجتماعی هم مباحث مهم با محوریت کرونا ویروس و تأثیرات آن مطرح شد. دولت تا به امروز تصمیمات مهمی را برای مشکلات اقتصادی مطرح کرده و به سرعت هم اجرا می‌شود.

بورس یک فرصت برای استفاده از ظرفیت مردم و مشارکت آنها در اقتصاد ملی است، البته اقتصاد موضوع وزارت کشور نیست و فقط به عنوان هماهنگی ورود پیدا می‌کنند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала