رئیس جمهور ایران: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی کشور در بورس فعال‌تر شوند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رئیس جمهور ایران: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی کشور در بورس فعال‌تر شوند
رئیس جمهور ایران: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی کشور در بورس فعال‌تر شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر نفت این کشور با اشاره به ارائه سهام شرکت های دولتی ایران در بازار سرمایه با هدف تقویت بورس ، بر ضرورت حضور بیشتر و فعال‌تر شدن شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بورس تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با «بیژن زنگنه» وزیر نفت ایران همچنین ضمن پیگیری نحوه پیشرفت پروژه ها و طرح های نفتی، خاطرنشان کرد: وزارت نفت در شرایط سخت حاکم بر کشور ناشی از تحریم های ناعادلانه، با تلاش و کوشش بیشتر برای تسریع در به بهره برداری رسیدن پروژه ها می تواند در تحقق شعار "جهش تولید" پیشگام  باشد.

اسحاق جهانگیری - اسپوتنیک ایران
جهانگیری: کرونا از تحریم کنندگان نفت ایران انتقام گرفت

روحانی در تماس با وزیر نفت ایران در جریان آخرین  وضعیت بازار جهانی نفت و تحولات آتی این بازار و پیش بینی ها در این زمینه قرار گرفت.  

وزیر نفت نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن ارائه گزارش کاملی از روند پیشرفت طرح ها و پروژه های نفتی به رئیس جمهوری، وضعیت بازار جهانی نفت و همچین پیش بینی تحولات آتی در این بازار را تشریح کرد.

یادآور می شود به دنبال شیوع نوع جدید ویروس کرونا و کاهش تقاضا برای نفت ، بهای نفت سیاه به شدت کاهش پیدا کرد اما اخیراً بالا رفتن اندک قیمت طلای سیاه مشاهده می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала