نیروی زمینی سپاه به زودی پهپاد فطرس را به خدمت می گیرد+عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoنیروی زمینی سپاه به زودی پهپاد فطرس را به خدمت می گیرد+عکس
نیروی زمینی سپاه به زودی پهپاد فطرس را به خدمت می گیرد+عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه از بکارگیری پهپاد فطرس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرهنگ اکبر کریم‌لو، فرمانده یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه از بکارگیری پهپاد فطرس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: درخصوص این پرنده، تعامل جدی و خوبی با وزارت دفاع داریم و با جدیت در حال گذراندن آیتم‌ها و پارامترهای مختلف پهپاد فطرس هستیم و بعد از نهایی شدن نسبت به بکارگیری آن در مناطق ماموریتی اقدام خواهد شد.

وی همچنین درباره ارتقا پهپاد مهاجر 6 نیز اظهار داشت: مهاجر6 یکی از بهترین پهپادهای ساخت وزارت دفاع است که اغلب استانداردهای جهانی را داراست و با ورود آن در فرماندهی پهپاد نیروی زمینی سپاه تحولات اساسی ایجاد شد. مداومت پروازی ما به صورت چشمگیری بالا رفته است و حضور ما در مناطق عملیاتی  برای رصد افزایش فوق العاده ای یافته و کار رزمی با این پرنده شروع گردید که ضربات خوبی هم بر دشمن وارد کردیم.

سرهنگ کریم‌لو ادامه داد: این پرنده برای اولین بار در مناطق جغرافیایی شمالغرب و جنوب شرق به پرواز در آمد. برای تقویت موتور پرنده نیز با برادران دانشگاه امام حسین صحبت کردیم تا بتوانیم از موتورهایی که آنها در حال طراحی و تولید دارند استفاده کنیم که ان‌شاءالله قرار است تست آن در تابستان انجام شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала