ماجرای برخورد توهین آمیز بازیگر زن ایرانی با یک پاکبان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ماجرای برخورد توهین آمیز بازیگر زن ایرانی با یک پاکبان
ماجرای برخورد توهین آمیز بازیگر زن ایرانی با یک پاکبان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوی منتشر شده از رفتار بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با پاکبانی در پارک، با واکنش‌های فراوانی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از سحر قریشی، بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران که در آن وی هنگام عبور از کنار یک پاکبان با اشاره به هم‌رنگ بودن لباس‌هایشان نزدیکش می‌شود و ظاهراً می‌خواهد با او عکس بگیرد که پاکبان اجازه نمی‌دهد و سحر قریشی با خنده می‌گوید: همین مونده بود فقط این به ما بگه برو.

​انتشار این ویدئو در فضای مجازی به شدت حاشیه ساز شده و واکنش تند کاربران را به همراه داشته است.

به نقل از ایسنا، سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص اظهار داشت: در پی انتشار کلیپ تصویری تحقیرآمیز از سوی یکی از چهره‌های شناخته شده سینما، در مواجه با فردی با شغل شریف پاکبان در فضای مجازی کشور که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و تماس‌های مکرر کاربران با پلیس، خواستار برخورد قانونی با این گونه جریانات شده‌اند و پلیس فتا اقدامات لازم و قانونی را برابر مقررات اعمال می کند.

مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران، نیز در اینستاگرام خود نوشت در صورت عدم عذرخواهی رسمی خانم قریشی، پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از او خواهد‌ بود.

​پرویز پرستویی بازیگر سینمای ایران با انتشار ویدئوی این بازیگر نوشت: وقتی این صحنه رو از خانم قریشی دیدم خیلی حالم بد شد. چرا که مردم عادی هیچوقت با این مرد شریف و زحمتکش چنین برخوردی نمی‌کنند. نمی‌دونم ایشان در آن لحظه به این فکر نکردید که اگر این فیلم در دنیای مجازی منتشر بشه و خانواده آن پاکبان عزیز ببیننند چه حالی خواهد داشت؟ به نظرم ایشان باید به آن منطقه مراجعه کند و رسما پای این پاکبان عزیز را ببوسد و حتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل به جای این پاکبان کار کند تا عبرت بشود و برای مزاح کردن راه دیگری پیدا کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала