1343 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس در ایران

© Photo / IRNA1343 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس در ایران
1343 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس اعلام وزارت بهداشت ایران، در شبانه روز گذشته 1343 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس و 87 مورد مرگ و میر ناشی از آن به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت بهداشت ایران، کیانوش جهانپور از شناسایی 1343 بیمار جدید کرونا در کشور خبر داد. وی همچنین گفت:  " متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 87 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند."

سخنگوی وزارت بهداشت ایران خاطرنشان کرد: " از دیروز تا امروز 31 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1343 بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد."

در ایران اماکن مقدس و مساجد تا نیمه اردیبهشت بسته خواهند بود - اسپوتنیک ایران
در ایران اماکن مقدس و مساجد تا نیمه اردیبهشت بسته خواهند بود

بر این اساس مجموع بیماران مبتلا به کووید 19 در ایران به 82 هزار و 211 نفر رسید.

همچنین با در نظر گرفتن  شمار مرگ و میر در شبانه روز گذشته، تعداد کل جان باختگان بر اثر ابتلا به کروناویروس به 5118 نفر رسیده است.

مطابق اعلام وزارت بهداشت ایران، تا امروز 57023 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور خاطرنشان کرد: " همچنین 3 هزار و 456 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون 341 هزار و 662 آزمایش تشخیص کووید 19 در کشور انجام شده است."

سخنگوی وزارت بهداشت ایران با اشاره به روند مدیریت این بیماری، ثبات آن در روزهای گذشته و کاهش تدریجی در اغلب نقاط و استان‌های کشور، افزود: " البته همه هشدارها به قوت خود باقی است و بویژه با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و بازگشت مشاغل کم خطر به چرخه اقتصاد، قاعدتا ممکن است ترددهای ضروری افزایش یافته باشد. بنابراین رعایت فاصله گذاری در مکان‌های مختلف و استفاده از ماسک حتی ماسک‌های خانگی و همچنین رعایت شست‌وشوی مکرر دست‌ها و ضدعفونی کردن دست‌ها با محلول‌های پایه الکلی توصیه  می شود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала