کرونا و رونق خریدهای اینترنتی در ایران

© Depositphotos.com / Dedivan1923کرونا و رونق خریدهای اینترنتی در ایران
کرونا و رونق خریدهای اینترنتی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا فعالیت صنایع و اصناف کم خطر آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، خریدهای اینترنتی در ایران در زمان شیوع ویروس کرونا رونق یافته است و هیچ کمبودی در تأمین و عرضه اقلام اساسی وجود ندارد.

ارسلان زارع استاندار گیلان در این خصوص گفت:« بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا فعالیت صنایع و اصناف کم خطر آغاز شده است. با توجه به بروز مشکلات فراوان در کشورهای اروپایی و آمریکا برای تأمین اقلام اساسی، خوشبختانه طی دو ماه گذشته و در حال حاضر در حوزه تأمین کالا و اقلام اساسی مردم با مشکلی مواجه نشده ایم.

فشار بر اینترنت ایران در دوران خانه نشینی بیشتر از سایر کشورها است + جدول - اسپوتنیک ایران
فشار بر اینترنت ایران در دوران خانه نشینی بیشتر از سایر کشورها است + جدول

بیش از 41 هزار تن گندم در سیلوها دپو شده و در زمینه سایر اقلام همانند برنج، شکر، گوشت، مرغ و غیره در انبارهای استان ذخیره شده است. به علت تعطیلی برخی اصناف همانند هتل، رستوران و واحدهای گردشگری در زمان شیوع ویروس کرونا، این موضوع سبب کاهش مصرف مرغ و گوشت در استان و اشباع بازار شده بود که با هماهنگی‌های لازم اقدامات پشتیبانی خوب و مؤثری صورت گرفته است.

باید از گران فروشی در سال جاری جلوگیری شود.دولت برای حمایت اصناف و فعالان اقتصادی آسیب دیده از کرونا 75 هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص داده است که بخش فراوانی از این حمایت به حوزه حمل و نقل تعلق گرفته است.

خریدهای اینترنتی در بسیاری از کشورهای اروپایی نهادینه شده بود اما در ایران کرونا بهانه‌ای برای رواج بیشتر این نوع از خریدها شد».

مجموع بیماران کووید-19در ایران به 73303 نفر رسیده است تا روز 13 آوریل، در ایران 4585 نفر از بیماران، جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری «کووید-19» از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала