نجفی در انتظار حبس

© Photo / IRNAمحمد علی نجفی شهردار اسبق تهران
محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وکیل مدافع شهردار پیشین تهران گفت: دیوان عالی کشور حکم محکومیت علی نجفی را نقض کرده و حبس و مجازات سبک در انتظار وی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، حمید رضا گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران اعلام داشت: دیوان عالی ایران شعبه ۴۱ رای محکومیت شهردار پیشین را نقض کرده و پرونده را به شعبه هم عرض ارسال کرده است.

شواهد شیوع کرونا در کالیفرنیا مدتها پیش از شناسایی - اسپوتنیک ایران
شواهد شیوع کرونا در کالیفرنیا مدتها پیش از شناسایی

گودرزی همچنین ادامه داد: زمانی که دیوان عالی رای را نقض می‌ کند و پرونده را به شعبه هم عرض می فرستند یعنی از نظر ماهیتی رای صادره را قبول ندارد یعنی به عبارتی معنایش این است که قتل را شبه عمد دانسته است.

وکیل مدافعه افزود: در صورت مجازات سبک، پرداخت دیه و حبس یک تا سه سال در انتظار موکلم است که در صورت رضایت شاکی، نسبت به آن هم تخفیفات لازم اعمال خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: رای هنوز ابلاغ نشده و ممکن است تغییرات دیگری هم در آن باشد و ظرف چند روز آینده نسبت به آن اطلاع رسانی کامل خواهد شد.

وکیل شهردار پیشین تهران ادامه داد: در بندی که موکلم زندانی است، ۱۱نفر هستند که یک نفر از انها به کرونا مبتلا شده است.

وی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت سلامتی موکلش ادامه داد: این فرد بیمار به بیمارستان طالقانی منتقل شده و ابتلا به کرونای وی مثبت بوده است اما پس از ترخیص به بازداشتگاه بازنگشته است.

گودرزی گفت: نجفی هم یکسری علایم سرماخوردگی داشته و چندین بارهم به درمانگاه اوین رفته است، تست کرونا هم یک ماه پیش داده و نتیجه آن منفی بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала