کمک مالی کارگزاران ایرانی در روسیه به مردم ایران برای مبارزه با کرونا

© Photo / IRNAکمک مالی گزاران ایرانی در روسیه به مردم ایران برای مبارزه با کرونا
کمک مالی گزاران ایرانی در روسیه به مردم ایران برای مبارزه با کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت ایران در مسکو از جمع‌آوری کمک ۲۲ میلیارد میلیون ریالی دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت و نهادهای ایرانی مستقر در مسکو برای کمک به مردم ایران برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو اعلام کرد که جمعی از کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در روسیه شامل دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت ایران و نهادهای ایرانی مستقر در مسکو کمک نقدی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای کمک به مردم ایران در زمان مقابله با بیماری کرونا جمع آوری کردند.

سفارت ایران - اسپوتنیک ایران
سفارت ایران: دانشجویان ما در روسیه به کشور خود بازگردند

در این اطلاعیه آمده است: در این روزها که با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران ارسال تجهیزات پزشکی و بهداشتی به ایران برخلاف ادعای دولتمردان کاخ سفید شامل تحریم است و دشوارتر از هر زمانی شده است، آحاد ملت ایران به مانند همیشه با همت و غیرت خویش تلاش می‌کنند تا بر این بیماری فراگیر غلبه کنند. بی شک در این روزهای سخت، دل‌های خدمتگزاران نظام در خارج از کشور علی الخصوص کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با مردم ایران در سرتاسر کشورمان است و این حرکت تلاشی در جهت نشان دادن همبستگی ملت ایران در اقصی نقاط جهان است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در این خصوص اعلام کرد که در تلاش است تا کمک‌های نقدی جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان ممکن به دست هموطنان ایرانی برسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала