دستورات روحانی به وزیر بهداشت ایران درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر دستورات روحانی به وزیر بهداشت ایران درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند
دستورات روحانی به وزیر بهداشت ایران درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران بر ضرورت نظارت دقیق بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در این کشور تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در گفت‌وگو با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران بر ضرورت نظارت دقیق بر استانهایی که از فردا طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در آنها اجرا می شود،‌ تاکید کرد.

وضعیت رئیس مجلس ایران پس از ابتلا به کرونا - اسپوتنیک ایران
وضعیت رئیس مجلس ایران پس از ابتلا به کرونا

روحانی در گفت‌وگو با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد تا با همکاری کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا، سریعا ارزیابی دقیقی از مقدمات فراهم شده برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی انجام داده و گزارش آن را به جلسه روز شنبه روسای کمیته های ستاد ملی ارائه کند تا برای رفع موانع و مشکلات احتمالی، تصمیم گیری و اقدامات لازم انجام گیرد.

رئیس جمهور ایران همچنین با تاکید بر اینکه در خصوص استان تهران کماکان مصوبات قبلی به قوت خود باقی و لازم الاجرا است و هیچ تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است، از وزیر بهداشت خواست تا با همکاری کمیته امنیتی اجتماعی ستاد، ضمن نظارت دقیق بر حفظ محدودیت ها در تهران، این موضوع به دقت برای شهروندان این استان اطلاع رسانی شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نیز در این گفت‌وگو گزارشی را از آخرین وضعیت استان‌ها و تهران در روزهای گذشته و امروز و میزان آمادگی و ارزیابی از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی ارائه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала