آخرین وضعیت آب و هوای ایران

© Sputnik / Somayeh Pasandideآخرین وضعیت آب و هوای ایران
آخرین وضعیت آب و هوای ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان هواشناسی از ادامه سامانه بارش باران، برف و تگرگ در طول امروز تا دوشنبه آینده در ۲۹ استان خبر داد و اعلام داشت:‌ امروز دمای هوا در نوار شمالی تا ۱۲ درجه افزایش خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سازمان هواشناسی ایران، طبق آخرین بررسی و تجزیه و تحلیل سازمان هواشناسی امروز، فردا و شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور به جز استان‌ های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران گاهی رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید ناپایدار، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌ بینی می‌ شود.

هشدار احتمال وقوع سیل در تهران - اسپوتنیک ایران
هشدار احتمال وقوع سیل در تهران

امروز اکثر بارش‌ ها در استان‌ های کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین،‌ البرز،‌ تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام،‌ لرستان، سوی غربی اصفهان،‌ شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا جمعه شدت بارش‌ها در استان های لرستان، سوی غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران است.

روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق، دامنه‌ های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش‌بینی شده است. همچنین امروز برای نوار شمالی کشور و جمعه برای دامنه‌ های البرز و شمال شرق افزایش تقریبی دما بین 6 تا 12 درجه اتفاق خواهد افتاد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала