اعلام آمادگی سپاه ایران برای مقابله با تهدیدات بیولوژیک

© Wikipedia / MrInfo2012اعلام آمادگی سپاه ایران برای مقابله با تهدیدات بیولوژیک
اعلام آمادگی سپاه ایران برای مقابله با تهدیدات بیولوژیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از اشراف کامل بهداری این نیرو در حوزه سلامت در مناطق مرزی و آمادگی گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه برای مقابله با تهدیدات بیولوژیک، پرتوی و هسته‌ای خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا  ؛ سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد : حتی یک مورد ابتلا به کرونا در بین سربازان وظیفه و کادر نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی وجود ندارد. 

 وی ادامه داد: این اطمینان را به خانواده های پاسداران و سربازان عزیز می‌دهیم که به دقت شرایط را رصد می کنیم و مراقب سلامت نیروها هستیم .

آغاز همکاری دانشمندان ایران و چین برای مقابله با ویروس کرونا  - اسپوتنیک ایران
آغاز همکاری دانشمندان ایران و چین برای مقابله با ویروس کرونا

دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران، در روز پنجشنبه اعلام کرد: از ظهر دیروز تا امروز 14 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2875 بیمار جدید مبتلا به "کووید-19" در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 50468 مورد رسیده است.

خوشبختانه تاکنون 16711 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 124 نفر از بیماران مبتلا به "کووید-19" در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به 3160 نفر رسید. حال 3956 نفر از بیماران وخیم است.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر سال 2019 در شهر «ووهان» چین آغاز شد، اکنون 202 کشور و منطقه در جهان را درگیر خود کرده است.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 864 هزار و 628 مورد رسیده است. 42 هزار و 885 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

تاکنون 178 هزار و 99 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در جهان  درمان شده اند.

دیروز رئیس سازمان جهانی بهداشت هشدار داد تعداد مبتلایان به کرونا در جهان بزودی از یک میلیون نفر تجاوز خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала