اسپوتنیک: به خاطر عزیزانتان در خانه بمانید!

© Sputnik / Alexandr Kryazhevاسپوتنیک: به خاطر عزیزانتان در خانه بمانید!
اسپوتنیک: به خاطر عزیزانتان در خانه بمانید! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حال حاضر، در شرایط بیماری همه گیر، اساسی ترین موارد احتیاطی، بهداشت شخصی و خود قرنطینگی مؤثر است. به همین دلیل است که با ماندن در خانه می توانیم زندگی بسیاری را نجات دهیم.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس های ریا نووستی و اتاق های خبر اسپوتنیک در سراسر جهان به تدریج در حال حرکت به سمت روش کار از راه دور هستند و همچنان اطلاعات قابل قبولی را در طول شبانه روز در اختیار خوانندگان و مشترکان خود قرار می دهند.

ناقلین کرونا در اولین هفته پس از عفونت بسیار مسری هستند - اسپوتنیک ایران
ناقلین کرونا در اولین هفته پس از عفونت بسیار مسری هستند

خود قرنطینگی، روشی درست است و ما و عزیزان ما را از شیوع بیشتر ویروس نجات می دهد و خانه گرافیکی در آرم های ما نمادی از این است. امروز به صورت روزانه، نشانه ها در سایت ria.ru سایتهای پروژه های روسی زبان آژانس اسپوتنیک در دور و نزدیک، در خارج از کشور رادیو اسپوتنیک و همچنین در صفحات خود در شبکه های اجتماعی ظاهر می شوند.

این لوگوها همیشگی نیستند. این پاسخ ما به شیوع ویروس است و فراخوانی از همه برای موضع گیری فعال در مبارزه با بیماری همه گیر کرونا ویروس است. امروز رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم دارند، در خانه بمانید و ما به روزترین اطلاعات را درباره آخرین رویدادها، روشهای پیشگیری و محافظت در برابر بیماری، در اختیار شما قرار خواهیم داد.

از ابتدای سال، کووید-19 جان هزاران انسان در سراسر جهان را گرفته است، تعداد افراد آلوده به صدها هزار نفر و هر روز در حال افزایش است. در حال حاضر در روسیه می توان وضعیت را تحت کنترل نگه داشت.

دولت در حال انجام هر کار ممکنی است تا بتواند مانع شیوع قابل توجه گسترش کرونا ویروس در پایتخت روسیه و مناطق آن ایجاد کند.

اما اگر خودمان به یكدیگر كمک نكنیم، هیچ كاری نمی توان کرد. فقط با هم می توانیم با تهدید مقابله کنیم؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم لوگوها را تغییر دهیم.

مواظب خود و عزیزانتان باشید!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала