در ایران، تمام ادارات دولتی تا 15 فروردین تعطیل خواهند بود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / در ایران، تمام ادارات دولتی تا 15 فروردین تعطیل خواهند بود
در ایران، تمام ادارات دولتی تا 15 فروردین تعطیل خواهند بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی دولت ایران از تعطیلی تمام ادارات دولتی مگر در موارد حساس خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سخنگوی دولت ایران، به دستور رئیس جمهور، حسن روحانی، تمام ادارات دولتی به غیر از در موارد حساس و مرتبط با زندگی روزمره مردم، تا 15 فروردین تعطیل هستند.

علی ربیعی،سخنگوی دولت ایران در روز چهارشنبه اعلام کرد: " به دستور رییس جمهوری ادارات دولتی به غیر از موارد حساس و مرتبط با زندگی روزمره مردم تا 15 فروردین تعطیل هستند.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران
رقم بی سابقه افراد مبتلا شده به کرونا در ایران طی 24 ساعت گذشته

وی افزود: " لذا براساس این دستور، مراکز خدماتی مهم و ضروری مانند بانک‌ها و... که پیشتر در بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به آنها اشاره شده است با حداقل نیرو و با نظر مدیران ذیربط برای پاسخ به نیاز زندگی روزمره مردم دایر خواهند بود."

پیشتر، ربیعی در حاشیه جلسه دولت گفته بود: " به دستور رییس جمهوری، دولت، ادارات و فعالیت‌های اقتصادی مگر در موارد حساس تا 15 فروردین تعطیل اعلام می‌شود."

خاطرنشان می شود که بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت در روز چهارشنبه، 6 فروردین، از ظهر دیروز تا به امروز، 2206 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید 19 در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به 27017 نفر رسید.

همچنین 9625 نفر از مبتلایان به کووید 19 در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند. شمار جان باختگان بر اثر کرونا ویروس نیز در ایران به 2077 نفر رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала