تخریب ۶۸ خودپرداز به دلیل شستشوی غیراصولی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تخریب 68 خودپرداز در استان لرستان به دلیل شستشوی غیراصولی
تخریب 68 خودپرداز در استان لرستان به دلیل شستشوی غیراصولی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان از تخریب ۶۸ خودپرداز به دلیل شستشوی غیراصولی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ایسنا، بیژن مقدم بیرانوند، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۸ دستگاه خودپرداز سیستم بانکی به علت شستشوی غیراصولی توسط گروه‌های مختلف تخریب و از حَیزِ اِنتِفاع خارج شده که با توجه به نبود قطعات راه‌اندازی این دستگاه‌ها امکانپذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد این دستگاه‌های تخریبی مربوط به بانک ملی بوده و این در حالی است که در اغتشاشات آبان ماه ۴۲ دستگاه از سیستم بانکی تخریب شد.

رئیس امور شعب بانک ملی استان با بیان اینکه در تعطیلات ۵۰ درصد از شعب بانک‌ها فعالیت ندارند، افزود: این موضوع نارضایتی عمومی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم از شستشوی خودپردازها خودداری کنند، اضافه کرد: بنده بارها اعلام کرده‌ام کارکنان بانک‌ها مکلف به نظافت و بهداشتی کردن این دستگاه‌ها هستند.

مقدم بیرانوند خطاب به خبرنگاران گفت: از دلسوزان رسانه‌ای و مسئولان جهت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی استمداد می‌طلبیم چرا که ادامه این روند یعنی تخریب ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های خودپرداز استان، فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر است با توجه به تحریم قطعات و ممنوعیتی که برای واردات دستگاه‌های خودپرداز وجود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала