آموزش مجازی دانش آموزان ایران بعد از تعطیلات عید

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آموزش مجازی دانش آموزان ایران بعد از تعطیلات عید
آموزش مجازی دانش آموزان ایران بعد از تعطیلات عید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر آموزش و پرورش ایران از ورود دانش آموزان این کشور بعد از تعطیلات رسمی به کلاس‌های درس مجازی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش ایران با اشاره به تعطیلی اجباری مدارس به علت شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با تدبیر مسئولان آموزش پرورش و به کارگیری توان صدا و سیما، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخبگان دانشگاهی و بخش خصوصی در مدتی کوتاه و فشرده و تلاش بسیار زیاد همکارانم، سیستمی طراحی شده که علاوه بر صیانت از حریم خصوصی و امنیت اطلاعات دانش آموزان و معلمان، ساختار مدرسه و کلاس‌ها را در فضای مجازی به همان صورتی که در فضای واقعی است، به وجود آورده است.

کرونا ۸۵۰ میلیون دانشجو و دانش آموز را خانه نشین کرد - اسپوتنیک ایران
کرونا ۸۵۰ میلیون دانشجو و دانش آموز را خانه نشین کرد

حاجی میرزایی تصریح کرد: براین اساس دانش آموزان می‌توانند از اول سال جدید و بعد از تعطیلات رسمی همانگونه که در حالت عادی در کلاس‌های خود حضور پیدا می‌کردند، در فضای مجازی هم در سر کلاس درس حاضر شده و با معلمان خود تعامل کنند. علاوه بر این تشکیل تیم آموزشی با کمک صدا و سیما و پخش دروس مدرسه توسط معلمان منتخب نیز انجام پذیرفته است.

وزیر آموزش و پرورش ایران در توضیح نحوه آموزش مجازی گفت: برای این کار شبکه اجتماعی با برند "شاد" بر روی زیر ساخت‌های شبکه‌های اجتماعی بومی کشور در نظر گرفته شده که فقط دانش آموزان، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش مجاز به استفاده از آن هستند.

بنا به اعلام علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت ایران شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۷۳۶۱ نفر رسیده است. تاکنون ۵۷۱۰ نفر از بیماران کووید ۱۹ در ایران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала