اجاره منازل به مسافران در جزیره کیش ممنوع شد

© Photo / Panaromiaاجاره منازل به مسافران در جزیره کیش ممنوع شد
اجاره منازل به مسافران در جزیره کیش ممنوع شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادستان جزیره کیش در ایران طی دستوری به اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی کیش، اقدام جهت پلمب منازل اجاره و معرفی افراد متخلف به دادگاه را خواستار شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  بولتن نیوز، محمد عباسی دادستان عمومی و انقلاب جزیره کیش عنوان کرد: نظر به تأکیدات ریاست کل دادگستری استان هرمزگان و لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ضرورت محدودیت و ممنوعیت ورود مسافر به جزیره کیش با توجه به تصمیم مراجع قانونی، با محدویت‌های اعمال شده در مسیرهای هوایی و دریایی به این جزیره و بالتبع آن، اجاره منازل در کیش ممنوع گردیده است.

معاون وزیر بهداشت ایران: دو هفته طلایی از دست برود بیش از دو ماه درگیر می‌شویم - اسپوتنیک ایران
معاون وزیر بهداشت ایران: دو هفته طلایی از دست برود بیش از دو ماه درگیر می‌شویم

وی افزود: در صورت مشاهده فرد و یا افرادی که اقدام به اجاره منزل و محل اقامت برای مسافرین کرده باشند با همکاری مدیریت نظارت بر مراکز خدمات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن شناسایی افراد متخلف و منازل اجاره‌ای در صورت محرز شدن تخلف این افراد اعم از تبلیغ در فضای مجازی و اقدام به اجاره منزل نسبت به پلمب اماکن اقدام و مراتب به دادستانی گزارش شود.

لازم به ذکر است از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا به جزیره کیش با پیشنهاد مدیریت نظارت بر مراکز خدمات گردشگری معاونت گردشگری کیش و مصوب شدن در شورای سلامت، اجاره منزل و اماکن اقامتی خصوصی در کیش ممنوع شد.

یادآور می شود طبق آخرین آمار، تعداد قربانیان نوع جدید ویروس کرونا به 1135 نفر و شمار مبتلایان به این بیماری در ایران به ۱۷۳۶۱ نفر رسید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала