ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا در ایران برای تعطیلی برخی صنوف

© Sputnik / Anton Bystrov /  مراجعه به بانک تصاویر ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا در ایران برای تعطیلی برخی صنوف
ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا در ایران برای تعطیلی برخی صنوف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا در ایران واحدهای صنفی غیر ضروری تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، قاسم نوده‌فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا در ایران، اظهار داشت: شب گذشته بر اساس مصوبه ستاد کرونا که به اتحادیه ابلاغ شد مقرر شد تا واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... برای  خدمات‌رسانی به مردم باز بمانند و بر این اساس این واحدهای صنفی مجاز به انجام فعالیت در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز هستند.

کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران
افزایش شمار قربانیان کرونا در ایران ادامه دارد: آخرین آمار

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: بر اساس مصوبه و دستور ستاد کرونا و اعلام استاندار تهران فقط واحدهای عرضه‌کننده کالاهای ضروری در این ایام مجاز به فعالیت هستند و بنابر این بخشنامه تعطیلی واحدهای دیگر به اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

نوده‌فراهانی تصریح کرد: واحدهای صنفی مانند آرایشگاه‌ها، فرش‌فروشی‌ها، طلافروشی‌ها و واحدهای صنفی که عرضه کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم نیستند از امروز تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهند بود.

بنا به اعلام علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت ایران شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۷۳۶۱ نفر رسیده است. تاکنون ۵۷۱۰ نفر از بیماران کووید ۱۹ در ایران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала