نتیجه تست کرونای معاون اول رئیس جمهور ایران اعلام شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نتیجه تست کرونای معاون اول رئیس جمهور ایران اعلام شد
نتیجه تست کرونای معاون اول رئیس جمهور ایران اعلام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دفتر معاون اول رئیس جمهور ایران در اطلاعیه‌ای به تشریح وضعیت سلامتی وی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور ایران در اطلاعیه‌ای به تشریح وضعیت سلامتی اسحاق جهانگیری و نتیجه تست کرونای وی پرداخت.

در این اطلاعیه در خصوص وضعیت سلامتی معاون اول رئیس جمهور ایران آمده است: به اطلاع ملت شریف ایران می رساند، از روز شنبه مورخ ٩٨/١٢/١٠ با مشاهده آثار سرماخوردگی و با معاینه پزشک (ایشان) به استراحت و درمان در منزل توصیه شدند.

اسحاق جهانگیری - اسپوتنیک ایران
غیبت مجدد جهانگیری در جلسه امروز هیئت دولت ایران

این اطلاعیه می‌افزاید: از آنجایی که رعایت دستورات پزشکی به ویژه در این روزها برای همه لازم الاجراست و وی نیز خود را ملزم به رعایت توصیه های پزشکی می دانند، اما کارهای مرتبط با هماهنگی وزراتخانه‌ها، دستگاه‌های مسئول و استانداری‌ها به ویژه امور مربوط به مقابله با ویروس کرونا را انجام داده‌اند که به تناسب اخبار آن از طریق رسانه‌ها منتشر شد.

در بخش انتهایی این اطلاعیه آمده است: به فضل الهی امروز پس از دو هفته با انجام تست کرونا و منفی شدن آن با بهبودی کامل به محل کارشان برگشتند و کار خود را سر گرفتند.

گفتنی است تاکنون در ایران ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۵۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала