استان تهران قرنطینه شد

© Sputnik / Anton Bystrov /  مراجعه به بانک تصاویر تمدید استفاده‌ی «رایگان» از سامانه‌های آموزش مجازی در ایران
تمدید استفاده‌ی «رایگان» از سامانه‌های آموزش مجازی در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران اعلام کرد: تمام مسیرهای ورودی به استان تهران در اتوبان قم، کرج، جاده چالوس، جاده هراز و فیروزکوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  پارسینه، دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران اعلام کرد: تمام مسیرهای ورودی به استان تهران در اتوبان قم، کرج، جاده چالوس، جاده هراز و فیروزکوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

 در همین حال نیروهای انتظامی و سپاه در ورودی‌های جاده کندوان، جادهُ هراز و فیروزکوه مستقر شده‌اند، تا از ورود و خروج مسافران شدیداً جلوگیری کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران درباره طرح بسیج عمومی مقابله با کرونا توضیح داد - اسپوتنیک ایران
سخنگوی وزارت بهداشت ایران درباره طرح بسیج عمومی مقابله با کرونا توضیح داد

 بدین ترتیب استان‌ ‌تهران برای مقابله با اپیدمی شدن ویروس کرونا به حالت قرنطینه در آمده و تنها خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه تردد خواهند داشت.

لازم به ذکر است که بنا به اعلام علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت ایران، طی 24ساعت گذشته 1289 مورد ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده و تعداد کل مبتلایان به 11364 نفر افزایش یافته است. تا کنون 3529 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. گفتنی است در طول 24 ساعت گذشته، 85 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان در این کشور به 514 مورد رسیده است

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала