5 عضو سپاه در جریان مقابله با کرونا جان باختند

© REUTERS / Tasnim News Agency5 عضو سپاه در جریان مقابله با کرونا جان باختند
5 عضو سپاه در جریان مقابله با کرونا جان باختند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از جان باختن 5 پاسدار در جریان مقابله با ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت که تا کنون 5 عضو سپاه در راه کمک به شهروندان برای مبارزه با ویروس کرونا، جان خود را از دست داده‌اند.

ایران: نقش موسیقی در زمان بحران کرونا چیست؟ - اسپوتنیک ایران
افزایش بی سابقه قربانیان ویروس کرونا در ایران

شریف تصریح کرد: تاکنون 5 نفر از پاسداران عزیز و تعدادی از نیروهای بسیجی مخلص در متن عملیات خدمت‌رسانی به سلامت جامعه جان باختند و در زمره شهدای خدمت کشور قرار گرفتند و تعداد دیگری از پاسداران و بسیجیان و طلاب نیز تحت مراقبت و درمان هستند.

سخنگوی سپاه همچنین تأکید کرد که هم‌اکنون بالغ بر 100 هزار پاسدار و بسیجی در بخش‌های مختلف امدادی و خدمت‌رسانی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران در کشور فعال هستند.

علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت و مسئول فضای مجازی قرارگاه مقابله با کرونا در ایران اظهار داشت که طی روز گذشته 958 مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده است و تعداد کل مبتلایان به 9000 نفر افزایش یافته است. وی در ادامه افزود: تا کنون 2959 نفر از بیماران بهبود یافته و در طول 24 ساعت گذشته، 63 نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند؛ مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به 354 مورد رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала