تعرفه واردات ماسک و لباس پزشکی به ایران صفر شد

© REUTERS / WANA NEWS AGENCYتعرفه واردات ماسک و لباس پزشکی به ایران صفر شد
تعرفه واردات ماسک و لباس پزشکی به ایران صفر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، تعرفه واردات ماسک و لباس پزشکی به این کشور صفر شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سعید عباسپور، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران از صفر شدن تعرفه واردات ماسک و لباس پزشکی به این کشور خبر داد.

ایران: نقش موسیقی در زمان بحران کرونا چیست؟ - اسپوتنیک ایران
افزایش بی سابقه قربانیان ویروس کرونا در ایران

عباسپور اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور تامین اقلام مورد نیاز وزارت بهداشت و استفاده همگانی، تعرفه واردات ماسک و لباس های پزشکی صفر شد.

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران تصریح کرد: تمامی بازرگانان و واردکنندگان کشور می‌توانند با حداقل تعرفه و بدون سقف، نسبت به واردات انواع ماسک‌های پزشکی زیر نظر سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و وزارت بهداشت اقدام کنند.

علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت و مسئول فضای مجازی قرارگاه مقابله با کرونا در ایران اظهار داشت که طی روز گذشته 958 مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده است و تعداد کل مبتلایان به 9000 نفر افزایش یافته است. وی در ادامه افزود: تا کنون 2959 نفر از بیماران بهبود یافته و در طول 24 ساعت گذشته، 63 نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند؛ مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به 354 مورد رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала