بنزین نوروزی بعد از شکست کرونا واریز می شود

© Sputnik / Siavash Sobhgahiپمپ بنزین تهران
پمپ بنزین تهران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی ربیعی سخنگوی دولت ایران بیان داشت: دولت سعی دارد سهمیه بنزین نوروزی را برای فرصتی مناسب تر و بعد از شکست کرونا به کارتهای سوخت واریز نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علی ربیعی در این خصوص بیان داشت: اختصاص سهمیه بنزین نوروزی در بحث بودجه سال آینده مطرح شده است؛ بودجه هم که هنوز به تصویب نهایی مجلس نرسیده و قطعا شامل ایام نوروز ۹۹ نخواهد شد.

سخنگوی دولت ایران خاطر نشان کرد: دولت از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت نسبت به محل تامین منبع مالی این نوع سهمیه بنزین دغدغه جدی داشت و معتقد بود باید به گونه‌ای عمل شود که به بسته‌های حمایت‌ معیشتی حاصل از این طرح، آسیبی وارد نشود.

ربیعی تاکید کرد: همه آنچه که در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، دولت موظف به اجرای آن است و ادامه داد: درصورت تصویب نهایی بودجه، تلاش دولت این خواهد بود که این سهمیه برای فرصتی مناسبت‌تر و ان‌شاءالله بعد از شکست کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

«جلال میرزایی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هفته گذشته با اشاره به تصویب اختصاص ۶۰ لیتر بنزین نوروزی در کمیسیون تلفیق مجلس گفته بود: زمان واریز این سهمیه به کارت‌های سوخت به دولت واگذار شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала