نامه مهم نماینده تهران خطاب به حسن روحانی درباره شیوع کرونا

© AP Photo / Iranian Presidency Officeنامه مهم نماینده تهران خطاب به حسن روحانی درباره ویروس کرونا
نامه مهم نماینده تهران خطاب به حسن روحانی درباره ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایران در خصوص ویروس کرونا و شیوع آن در این کشور، نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس جمهور ایران منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از همشهری آنلاین، محمدرضا نجفی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ایران با ابراز نگرانی از بحرانی شدن شیوع ویروس کرونا در این کشور در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور ایران از عدم قرنطینه مراکز آلوده گلایه کرد.

جلسه فوق‌العاده مجلس با وزیر بهداشت ایران برای مقابله با کرونا - اسپوتنیک ایران
جلسه فوق‌العاده مجلس با وزیر بهداشت ایران برای مقابله با کرونا

نماینده تهران خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران نوشت: اصرار بر عادی نمایی وضعیت بحرانی، فرصت کنترل و مهار بحران را بیش از پیش به هدر می‌دهد، حکم قاطعانه به قرنطینه تهران، اصفهان، البرز، قم و گیلان امری ضروری است که باید در اسرع وقت و بی‌کم و کاست  گردد.

نجفی افزود: با توجه به عدم توانایی بروز یافته در کنترل بحران طی سه هفته گذشته مدیران مجرب دولت‌های پیشین را برای کمک به حل مشکلات پیش آمده فرا بخوانید.

وی ادامه داد: باید به طور عاجل فکری به حال گروه‌های محروم و آسیب‌پذیر جامعه کرد؛ کارگران روزمزد، بی‌خانمان‌ها، کارگران ساده و همه ایرانیانی که نمی‌توانند بدون کمک دولت و حاکمیت در خانه بمانند.

نجفی پیش از این در ۱۵ اسفندماه نیز طی نامه‌ای سرگشاده به سران قوا و وزیر بهداشت ایران خواستار قرنطینه تهران و دیگر مراکز آلوده به کرونا و ایجاد بیمارستانی ویژه برای مبتلایان شده بود، نامه‌ای که به نظر می‌رسد از سوی مخاطبانش جدی گرفته نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала