در گذشت معاون قوه قضاییه ایران به دلیل بیماری کرونا تکذیب شد

© Fotolia / Borna_Mirدر گذشت معاون قوه قضاییه ایران به دلیل ابتلا به کرونا تکذیب شد
در گذشت معاون قوه قضاییه ایران به دلیل ابتلا به  کرونا تکذیب شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قوه قضاییه ایران در گذشت معاون خود را به دلیل ابتلا به بیماری ویروس کرونا تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، علی خلفی معاون قضایی قوه قضاییه، دار فانی را وداع گفت و به دنبال موجی  در فضای مجازی راه افتاد که دلیل در گذشت وی ویروس کرونا بوده اما قوه قضاییه ایران این موضوع را رسما تکذیب کرده است.

به گفته یک منبع آگاه علی خلفی به دلیل نارسایی کلیوی وکبدی در گذشته است چون وی در ماه های اخیر درگیر این بیماری شده  و  در بیمارستان بستری بود.

خلفی در دوره ریاست صادق آملی لاریجانی بر قوه قضائیه، به مدت 10 سال رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه بود.

نماینده مجلس خواستار قرنطینه تهران شد - اسپوتنیک ایران
نماینده مجلس خواستار قرنطینه تهران شد

دیروز رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌ اند.

امروز محمدرضا نجفی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایران در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه تجربه عدم قرنطینه شهر قم آثار مهیبی بر جای گذاشته است خواستار قرنطینه پایتخت با توجه به گستره ابتلا و تعطیلات پیش رو شد و هشدار داد در صورت مسامحه، وقوع عواقب جبران‌ناپذیر دور از ذهن نیست.

نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-19» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 76 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала