این وسایل را برای دوره قرنطینه از کرونا تهیه کنید

CC BY-SA 4.0 / IRNA / این وسایل را برای دوره قرنطینه از کرونا تهیه کنید
این وسایل را برای دوره قرنطینه از کرونا تهیه کنید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنچه باید برای دوران قرنطینه خانگی در منزل داشته باشیم شامل جعبه کمک های اولیه، مواد غذایی برای 2 هفته و داروهای لازم است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر آنلاین، آنچه باید برای دوران قرنطینه خانگی در منزل داشته باشیم شامل: جعبه کمک های اولیه، غذا برای 14 روز، کالای خشک و کنسروی، کتاب و وسایل آموزشی برای سلامت روانتان، داروهای خود را برای 30 روز تهیه کنید. 

درخواست ایران از کره جنوبی  - اسپوتنیک ایران
تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌های ایران تا پایان سال و دیگر تدابیر برای مبارزه با کرونا

همچنین کپی پرونده پزشکی، داروهای بدون نسخه شامل سردرد و سرماخوردگی، محصولات بهداشتی شامل صابون و ضد عفونی کننده، تجهیزات پزشکی مورد نیاز شامل لنزهای چشم یا باتری های سمعک و .... است. 

نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-19» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 76 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین از 80 هزار نفر فراتر رفت ، 3012 نفر جان باختند و بیش از 52 هزار نفر نیز درمان شدند. براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی ، تعداد مبتلایان در خارج از چین در 76 کشور از 12.5 هزار نفر فراتر رفته است و 214 نفر نیز جان باختند. تا کنون 107 نفر بر اثر این بیماری در ایران جان باخته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала