راهکار پیشنهادی استاندار تهران برای مقابله با کرونا

© Sputnik / Anton Bystrov /  مراجعه به بانک تصاویر راهکار پیشنهادی استاندار تهران برای مقابله با کرونا
راهکار پیشنهادی استاندار تهران برای مقابله با کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استاندار تهران: ویروس کرونا به همان نسبت که خطرناک است به همان اندازه نیز با رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی از بین می رود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: برای کمک به شهروندان پایتخت برای مبارزه با ویروس مرگبار کرونا، ضد عفونی کردن اماکن و فضاهای عمومی در سطح شهر و استان تهران باید با جدیت و به طور مستمر ادامه یابد.

وی افزود: وضعیت و شرایط امروز بسیار حساس است و شهرداران  برای مبارزه با بیماری کرونا و ضد عفونی کردن معابر عمومی شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی وظایف خطیر و سنگینی بر عهده دارند. ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر و استان تهران کار بزرگی محسوب می شود که به خوبی در حال انجام است.

محسنی بندپی اظهارداشت: ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌های شهری و نظافت معابر عمومی برای ارتقای سطح بهداشت شهروندان باید مدنظر همه شهرداران قرار گیرد و تا استقرار شرایط پایدار ادامه یابد. ویروس کرونا به همان نسبت که خطرناک است به همان اندازه نیز با رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی از بین می رود.

مقام ایرانی اعلام کرد که کشور تا چه زمانی درگیر کرونا خواهد بود - اسپوتنیک ایران
مقام ایرانی اعلام کرد که کشور تا چه زمانی درگیر کرونا خواهد بود

 

بیماری جدید کرونا با نام علمی «کووید-19» از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از همان زمان تاکنون به بیش از 70 کشور جهان سرایت کرده است و همچنان با قدرت به پیش می تازد. شمار کل مبتلایان به این بیماری تا روز گذشته 89 هزار و 806 مورد گزارش شده است که از این تعداد، 45 هزار و 632 نفر بهبود یافته و 3 هزار و 69 نفر جان باخته اند. ایران با یکهزار و 501 ابتلا با 66 فوتی و 291 بهبود یافته، چهارمین کشور قربانی ویروس کرونا پس از چین - مهد ویروس-  با 80 هزار و 26 مورد،  کره جنوبی با 4 هزار و 335 مورد و ایتالیا با یکهزار و 704 مورد به شمار می رود. استان تهران نیز با ثبت 170 نفر بیمار مبتلا به کرونا یکی از مهمترین کانونهای شیوع آن در سطح کشور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала