وزیر بهداشت ایران: بزودی مردم پیام مهار ویروس کرونا را خواهند شنید

© Photo / Tasnimوزیر بهداشت ایران: بزودی مردم پیام مهار ویروس کرونا را خواهند شنید
وزیر بهداشت ایران: بزودی مردم پیام مهار ویروس کرونا را خواهند شنید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سعید نمکی به مردم ایران در خصوص شکست ویروس کرونا اطمینان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اظهار داشت: حدود ۲۵، ۲۶ روز پیش اولین لحظاتی که صدای کرونا در اطراف کشور را شنیدم از سوی چین، در خواست محدود کردن پروازهارو داشتم؛ شاید یگانه مردی که ایستادند برای انجام این  کار دکتر جهانگیری بودند.

تعطیلی مراکز آموزشی برخی استان‌های ایران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
تعطیلی مراکز آموزشی برخی استان‌های ایران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

نمکی تصریح کرد: به عنوان کهنه سرباز سلامت ایران که در حذف سرخک، حذف کزاز، برنامه فلج اطفال و ... مسئولیت داشتم و امسال در سیلاب‌های اخیر که سازمان جهانی بهداشت حیرت کرد در اوج تنهایی و تحریم و بدون حمایت بین المللی اپیدمی‌ بیماری واگیر نداشتیم و همچنین انفلوانزای "اچ وان ان وان" را مدارا کردیم که کشندگی‌اش به مراتب بیشتر از کرونا است، می‌گویم کرونا را شکست می‌دهیم.

وزیر بهداشت افزود: امروز بسیج "کرونا را شکست می‌دهیم" را به عنوان بسیج دانشگاهی شروع کردیم و مردم مطمئن باشند عنقریب خبر شکست کرونا را خواهند شنید.

در حال حاضر درمجموع ۲۸ مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایران ثبت شده است؛ پنج نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران جان باخته‌اند. بنا بر اعلام وزارت بهداشت ایران، افراد آلوده عمدتا یا ساكنین قم هستند یا در این استان حضور داشته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала