کرونا ویروس در ایران باز هم قربانی گرفت

© Photo / IRNAکرونا ویروس در ایران باز هم قربانی گرفت
کرونا ویروس در ایران باز هم قربانی گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعداد قربانی های کرونا ویروس در ایران به 5 نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران، کیانوش جهانپور درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا‌ویروس جدید  در ایران گفت: "تا این لحظه بیش از 785 نفر از میان هزاران نفری که به مراکز بهداشتی مراجعه کردند، به مراکز درمانی ارجاع شدند و تحت نظر قرار گرفتند تا بررسی‌های بیشتری روی آنها انجام شود. از جان باختن یک نفر دیگر بر اثر کرونا ویروس در روز شنبه در ایران خبر دادند.

وی افزود:" ظرف ظهر روز گذشته و قبل از ظهر امروز 10 مورد جدید ابتلای قطعی به  کرونا ویروس تایید شده است که از این جمع هشت نفر از شهر قم، دو نفر از بیماران بستری در شهر تهران هستند که تشخیص‌شان قطعی شده و نتایج آزمایشگاهی آنها به صورت قطعی آنها اعلام شده است. بنابراین مجموعا با آماری که طی روزهای گذشته اعلام شد 28 نفر تشخیص قطعی کرونا‌ویروس در کشور داشتیم که البته این طبق نمونه‌هایی است که از دیروز تا امروز تشخیص داده شدند."

وی تاکید کرد: "یک نفر از موارد 10 مورد جدید که امروز ابتلایشان به کرونا ویروس جدید تایید شد، متاسفانه فوت کردند. بنابراین مجموعا تا قبل از ظهر امروز پنج نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جدید در کشورمان جانشان را از دست داده اند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала